misstyndero

Chill på taket :)

Publicerad 2010-08-29 19:40:41 i Vardag,

Hej på er :)

min dag har varit helt okej , den rullar frammåt och imorgon är jag ledig tills på onsdag så sjukt underbart. Kom hem idag lycklig över att komma hem stöter åter igen på en katt ...detta är nu 4 gången , men så klart bara 3 gången sedan jag upptäckte att min allergi här nere inte pallar så mycket fukt och katter . Detta är dessa personer medvetna om men ändå släpar in katter , lite less över det hela ....ska  troligen inte skriva det här men nu skiter ja i de.  Nu tycker jag bara det är sjukt respektlöst .....

Hemma i sveiger funakr det kanon bra med djur och jag älskar dem , men när ja är här nere då det är så hög luftfuktighet så tar mina lugnor upp dammet från deras päls och jag blir överkänslig mot dem och de funkar inte alls. Hade ja inte kännt av något så ahde de varit okej , men sedan ja kom ner har ja fått tagit medicin 3 ggr tack vare detta ....Så nu känner ja bara att ja vill inte göra det igen . Som kanske är förståligt ? eller är ja över känslig i frågan?

jaja sedan ja slutat jobbet har jag haft film kväll..eller mer serie, kikar på Glee kan inte släppa den haha helt fast . Inte sådan typ av serie jag bruakr gilla men nu gör ja det , senare blir det Eclips...alla andra ska ut men ja skippar de. En annan sak med Imorgon har jag varit här 3 månader :) och det är drygt 2 månader kvar :) Tänk vad tiden går fort :)

Ska bli mysigt att träffa mamma och mormor och morfar imorgon :) de landar runt 12 , så fram till 11.45 kan ja sova :D lyx lyx


Lite musik som ja gillar








Jag gillar så myckey musik och låtar, men mitt namn minne är noll ..haha bara att fråga min kusiner :P Det är dom som har musik snille :P



nä nu ska jag fortsätta min film kväll :) Skriver imorgon någon gång :)

kram på er

just ja Lycka till på nya jobbet imorgon Cicci :D

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-08-29 19:53:54

snygging där! :)

Postat av: Ine Henriksen

Publicerad 2010-08-30 18:16:31

Ha en riktigt fin kväll!

Postat av: Cicci

Publicerad 2010-08-30 19:25:29

tack :D :D det gick jätte bra idag tyckte jag :D



vilken fin bild

Postat av: Berntidunn

Publicerad 2011-04-26 10:47:57

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela