misstyndero

en ny dag

Publicerad 2009-09-29 17:41:33 i Vardag,

Ja då har en dag snart gått, tänk vad tiden kan gå fort ibland.
har fått mina linser idag kan inte vara så mycket lyckligare över det :P ...jo föresten jag får spela volleyboll ikväll igen haha ska föröska att undvika ett blå öga eller hjärnskakning tänkte ja ....kan ju vara bra.
annars så är det en hel del plugg i veckan , imorgon är det föreläsning och utdelning av project ska bli kanon kul. Sen på torsdag blir de debutant middag kommer bli så kul att få gå.
Så på dagens schema står det då att fixa håret på en hel del folk och sminka sen bara att ha kul.
ska massare lite i veckan som vanligt med , sen jobbar jag i helgen ska bli skönt faktiskt.
jag har tur att jag älskar mitt jobb så pass mycket som jag gör :)

Idag har jag gjort något stort för mig själv som är svårt att förklara, men kan säga att jag vågade prata för ett event som vi skulle sätta upp. Och ta kontroll över mig själv och berätta om det ....
det kanbske inte låter så svårt eller så men det var en stor sak för mig så är stolt.

Annars här i hyttan så har hösten börjat nkomma och vi hade frost i natt, så det är lite kyligare men det gör inte så mycket.
hmm... ja de är nog det som händer här...som sagt litet ställe och inte så mycket som händer.
mina tavlor går det bra att fixa med , ska faktiskt hem och fixa med en nu innan volleybollen :)

men dagens låt blir nog denna


hoppas ni får en fortsatt bra vecka chiao chiao

skriver om debutant på fredag :)

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2009-09-29 18:01:21

Hej Lina !



Har haft en trevlig stund i din blogg :-)

ha de så himla Bra !!

Lycka till med dina studier !

Kramar Eva

Postat av: sussie

Publicerad 2009-10-03 11:45:39

Hej Lina!



Härligt att se hur du njuter av livet. Underbara bilder på snygg tjej. Kul att allt går så bra för dig. Ha det bäst !

kramis sussie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela