misstyndero

nervös.....

Publicerad 2009-12-28 00:06:14 i Vardag,

huaa nu börjar jag bli allt för nervös inför imorgon .....åh hatar vara så här nervös då man inte kan göra något.
Men i alla fall...blää.....

Tänkte slänga upp lite bilder på lite kläder jag fick i jul innan ja ksa krypa ner i sängen och slå på  en film :)




Knakse verkar lite grått , men det var inte de bara dessa kläder jag fick :)
kommer komma bilder på allt sedan , dags att krypa ner i sängen och föröska sova....

natti natti på er

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2009-12-28 12:40:10

Guh va fin den där första va! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela