misstyndero

Helgen

Publicerad 2015-06-29 05:44:53 i Vardag,

Hej på er 
Helgen flöt på för snabbt men bara 5 dagar kvar till 4 veckor semester och sova 🙌!  Fredagen blev de middag med bästa Cicci :) Lördagen bestod av mest chill , svettig poseringsträning med coachen och duktiga personer . Sedan hem för mys och chill. 

Igår morgon kardio med Mariell som måste lära sig hålla lite koncentration då vi är ute och går annars kommer jag spruta vatten på henne ;) 

Hem åt frukost iväg myste med juno & familj  min fina tremänning som växer så det knakar :)! 

Hem hade sista våffel myset med chriss och Maria två så fina människor <3 efter det mot gymmet döda ben och kropp . 

Nu på g mot gymmet ! 

Chiao 




Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: deckre.blogg.se

Publicerad 2015-06-29 17:55:11

Men hur söt är min skrutt då ;)

Svar: Så söt ☺️
Lina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela