misstyndero

Axlar och lite mer häng på Medis

Publicerad 2015-06-23 20:24:26 i Träning, Vardag,

Idag var det dags för axlar igen , kändes lika gött som förra gången . Men denna gång ville jag inte helt gå hem så blev vader sedan hakade jag på Victoria och körde mage , ibland känns det bara tråkigt att åka hem helt enkelt . 

Men skön stämning glada människor gör de svårare att åka hem , bara så det är.

Annars jobbet har flutit på , min mage hatar all mat fortfarande :/ dont like ! 

Blir en lugn helg så kroppen får koppla av , sedan idag blev det helt klart att då jag är hemma i Sundsvall ska jag träna med en av stora inspirationer :) ! Vem det är får ni se då , men kommer vara svårt att missa . 

Nu hem äta sova !



/ blivande bodyfitness tjej 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela