misstyndero

Deffen 4 veckor

Publicerad 2015-07-27 18:25:11 i Träning, Vardag,

Hej på er ! 
4 veckor har gått på deffen och så hör har det gått så här långt -
Vikt -3,8 kg
Midja -1,5 cm
Lår -3,5 cm 
Rumpa -3,5 cm 
Arm flex -1,5 Ej flex -1cm
Vad -0,5

Det går sakta men säker , känner mig åter igen pigg vilket e sjukt skönt:) 


Men till vad som hänt sedan senast , helgen spenderades med vänner på lördagen och massa skoj . Trevlig middag sedan sjukt mycket dans på Berns !






Annars har jag sovit mycket då jag varit sjukt trött , troligen Järn brist ... Så ska skaffa lite sånna tabletter . 

Igår blev de back intervaller med en killkompis , sjukt härligt få sällskap då det känna tugnt . 

Sedan har jag fixar håret igen , behövde få känna mig lite fin igen :) låter säkert så töntigt men man glömmer lätt bort dig själv , speciellt då man vissa dagar bor i myskläder eller träningskläder . Så detta blev de










Annars som det planerings nörd jag kan vara så har jag pratar med min vän teamie och helt enkla och fantastiska josefine , om allt inför tävlingen vad vi har kvar att fixa . Mycket att komma ihåg , lovar lägga upp en lista sedan då det närmar sig samt lite tipps och trix! 

Sista veckan på semestern nu , känner mig redo att börja jobba igen . Behöver få använda huvudet mer ;).

/ blivande Bodyfitness tjej 

prommis med mina hjärtan i helgen 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela