misstyndero

Tillbaka till vardagen

Publicerad 2015-08-03 04:59:13 i Vardag,

Hej på er och godmorgon !

Ja nu är det tillbaka till verkligheten vilket betyder upp runt 04:15-04:30 på vardagar , mysigt va? Men det är det som behövs så upp och iväg ! 
Tycker jag ser oförskämt pigg ut i alla fall





Är i alla fall en riktigt fin morgon uta





Igår åkte Cicci och jag på Ikea , hon hade bil så vi passade på . Små saker som behövde hitta hem som alltid haha

Så nu har jag en mini hall 




Min foto vägg har kommit längre 


Sedan en hylla till alla kosttillskott





Cicci med lilla vagnen !
På eftermiddagen kom Alex förbi och hjälpte mig få upp allt som skulle borras , riktigt uppskattat !

I lördags kväll blev de middag och filmmys med Cicci , sjukt god mat (ja deff mat) sedan innan avverkade hon och jag ett rygg pass.

Dagen spenderades på invigningen av gym 1 på Liljeholmen ett fantastiskt gym ! Flyttar jag ut dit kommer jag nog byta gymkort kan jag säga, i alla fall trappa ner på sats . Massa härliga människor , jag hade bakat lite kladdkakor som jag gav bort till lite bekanta . Där avverkade jag ett benpass och lättare posering i deras poseringsrum ! På morgonen innan detta avverkad jag och Cicci en lång prommis också , så totalt 3 pass denna dag.


Fått ännu mer positiva reaktioner vilket gör mig riktigt glad ! 



Mycket nya bekantskaper vilket är så härligt inom detta , alla känner typ alla och det är en mini fest varje gång man ses :)
Fick en fin bild på lilla Buddha med !


Men annars dieten rullar väll på , inne på min 6 e vecka idag och det är 110 dagar kvar till debut . Kittlas lite i magen då jag tänker på det faktiskt lite små läskigt så.
Nä nu läsa nyheter och försöka vakna ! Ha en super dag 


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela