misstyndero

tyjoist mig

Publicerad 2014-10-08 16:01:48 i Vardag,

Ja något som är typiskt sär drag för mig är jag på tid och otid fastnar i serier filmer eller dyligt....
Igår kväll då jag hade lagt mig fick jag för mig att jag ska prova på netflix, var en gratis provmånad så varför inte ? hmm hittade många dokumentärer ja gilla...så fastnade vid Blackfish..och vipps så var klockan 23:30 .
Jag som kommit i säng till 21 så fastnar jag framför den ... så ja mycket piggare är jag då inte idag hahahh
Taggar just nu för ett ben pass , baksida som ska få lida idag.
 
 
 
Idag har jobbet rullat på full fart fast det är lugnt på kontoret har jag haft en hel del att göra, event imorgon igen . Beräknat 50-70 gäster ...visst e de fint spann?  hann även vara hos sjukgymnasten idag , vi fortsätter arbetet med att mjuka upp mina muskler runt axeln så ev kommande operation kan gå lättare. Det är min dag i stora svängar, en till av mina barndomskompisar har flyttat ner hit till sthlm Frida :D så sjukt härligt att hon också kommit ned , inte hunnit umgås med henne än men ser fram emot härliga pass på gymmet och massa middagar.
 
Dags att runda av och avsluta fika pausen och runda av dagen på jobbet snart
 
 
/Lina
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela