misstyndero

Tiden försvinner ibland

Publicerad 2014-10-06 09:42:37 i Vardag,

 
Hej
Hoppas helgen varit fin!
Lördgas kvällen spenderades med att göra stek till jobbet sedan försvann jag iväg på tv kväll och chill, så skönt bara ta det lugnt ibland.
Söndagens sepnderades med min tremänning Juno som är något av det sötaste jag kan vara med <3 Har träffat henne sedan hon var 2 veckor och tills hon fyllde 1 år så sågs vi varannan vecka . efter det har det blivit lite sämmre på den biten pga jobb och träning men i söndags morse fick vi mysa, de fina att hon fortfarande är helt gosig mot mig och ingen tvekan att sitta i knät eller så.
 
 
 
hur go är hon inte ??
 
 
Efter myset blev det full fart in till stan för att träffa min bästa killkopmis alex som nu bor i malmö.... gillar det inte helt men vad ska jag göra :P han är tillbaka här om 5 år .Några fler möttes upp och käkade buffe... jag drack te hahah. Lite livet mot bodyfiness man kna inte alltid skruva maten. Men nöjd var jag ändå bara få umgås med alla lite :)
 
Efter det hem i alla hast fixa en sötpotatiscreme (recept kommer upp imorgon ) , sedan iväg på fotboll som fina MY bjöd med mig på. Malmö ff mot AIK ...tack och lov stod vi i malmö kalacken.
Som ni flesta vet är jag väll inte jätte fotbolls fantast, men detta var sjukt roligt och jag är helt nerutral i vilket lag jag håller på :
 
 
Vi fick åka polis eskort in till stan då det var lite små sura AIK utanför.... men hem säkert.
Väl hemma var det bara packa gymväskan inför idag förbereda massa sånt , slänga in tvätt i maskinen för tydligen tvättas inte tvätten sig själv .
Sedan det klassiska in i duschen fixa casien , ner i sängen med en film och sova. Men hann med och ta en liten bild på mina ben ;)
Detta är utveckligen på 3 veckor för mig , lite olika ljus på bilderna men inte så stor ändå.
Nu är det bara full fart farmmåt , det är fullgas på jobbet denna vecka . Långa dagar och träning , men känns sjukt kul men kommer däcka på fredag ;)
 
Mer kommer i veckan
/ Lina
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: cicci

Publicerad 2014-10-06 13:21:17

Jaha! Du var seriös med poliseskorten! Jag trodde det var ett skämt som jag inte förstod :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela