misstyndero

Soffläge

Publicerad 2014-10-02 18:08:18 i Vardag,

Hej på er 
Idag har det varit mycket tänka på jobbet , pussla inför 4 st event på nästa vecka. Så nu har jag ätit lite nötfärs och ris , nu måste jag bara sova ett tag :) ladda inför träning ikväll , som det är nu så har jag en impigment i min vänstra axel plus en inflammation . Så får inte träna överkropp mer än Mage , detta har gett mig nå dippar men nu förlikats med de. Så ben 4 ggr i veckan uppdelat så här, framsida lår / baksida lår / rumpa / utsida insida :) sedan mage alla dagar med. Ökat upp rörlighets träningen i ryggen en hel del med för att kunna tvista bra i poseringen, är riktigt skönt faktiskt .

Liten mer beskrivning på vad de jag har plus en förträngning mellan benen i axeln 

/lina


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: deckre

Publicerad 2014-10-02 21:08:48

Du kommer få riktigt vältränade ben ;)

Svar: yes :P hoppas kna man ju
Lina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela