misstyndero

Some days

Publicerad 2014-11-01 11:13:35 i Träning, Vardag,

Hej på er , äntligen helg fast det har varit en bra vecka . Sjukt mycket energi idag efter vilat större delen av veckan pga en mindre förkylning som nu klättrat över till astma , men så länge jag slipper ont i halsen och annat kan jag stå ut med astma ett litet tag . 

Går kvällen var lugn , såg på idol och den jag faktiskt trodde skulle åka ut gjorde de . Tycker hon sjöng jätte bra men fick aldrig någon känsla av att hon visade helt vem hon var , men men . Upp imorse startade med min kur på grönt te och ingerfära för att hjälpa astman lite , tycker grönt te och ingerfära löser slem bra ( kanske inget ni ville höra ;) sorry ) . Sedan ut på en prommis 50 min för rensa ut lungorna , Josefin gjorde mig sällskap över telefonen ... Bara skönt prata om allt och inget . Ett konstaterande gjordes troligen om 3 - 4 veckor och ett år står vi nog på scenen tillsammans för första gången :D   Snacka om sjuk känsla.

Det ska bli sjukt kul att se årets luciapokalen i Gbg , alla fantastiska tävlande ! Mycket kött på en scen hihi 
Alla fysiker få chans att prata med massa spännande människor , något jag helt klart ser fram emot .

Nu är jag på g in och ska köra pass med coachen , ben ben ben snart kommer jag berätta hur det går med min axel lite . Hur det än är så kommer det inte påverka mina tävlings planer !

Just ja tjatar sönder instagram med mina ben , men det enda som utvecklas just nu förutom mitt psyke och det är svårt att ta bild på ;) 

/ lina








Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela