misstyndero

Armar och midsommardagen

Publicerad 2015-06-20 15:58:41 i Träning, Vardag,

Hello igen , vissa pass kommer man ut ifrån och känner sig mer död än levande ... Näst in till gråtandes över känslan att man den gången var svagast i världen . Dock andra ggr som idag kommer man ut och känner sig totalt oövervinnelig , att du har blivit starkast i världen ! 

Haha ja dagens pass var oslagbart , stöttning och push av kompisen Simon . Allt kändes så jäkla bra genom hela passet ... Stor fördel det var fullt focus samt så hängde Simon på mitt pass vilket gjorde det lite extra kul och se hur han klara mitt upplägg. Var tufft för oss båda men passet slutade ändå med ett leende på bådas ansikten , var bara helt enkelt tufft men jäkla gött armpass :) 

Kan tyvärr inte helt återskriva det då det tog 1 1/2 h timme haha , alla ess övningar var framme och det kändes bara rätt idag . 




Pump to the end ;)


Solen har börjat kika fram så blir hem vila en kortis äta fylla på sedan back intervaller helt klart , kalla mig galen men ibland e man bara på topp !

/ let's fucking do this , bodyfitness tjej i byggande 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela