misstyndero

Landet

Publicerad 2015-07-04 16:32:45 i Vardag,

Hej på er, igår kväll landade jag hemma i Sundsvall det bar direkt av ut på mamma och hennes sambos lantställe ute på alnön . 

Morgonen började med Power walk och avslutades med back intervaller i 10 min , prommisen gick för snabbt . Resten av dagen har spenderats och inte gjort något alls , latat i solen ätit vatten melon och mått gott . Blivit röd/brun något åt det hållet i alla fall haha 

Nu har jag tagit en dusch ute och ska lägga mig inomhus och vila lite :) 

Lägger upp bilder på kvällens träning sedan ! 





Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela