misstyndero

Helgen och Delmål som äntligen togs!

Publicerad 2013-09-30 13:15:27 i Träning, Vardag,

Hej på er
'Blir ett litet blandat inlägg mest träning som vanligt:P Fredags kväll var välldigt lugn lite trött sedan veckan och passet som jag och cicci tog oss an , Framsida lår och Vader 2 härliga timmar på fredag kväll på ondenplan . Cicci var inte på topp humör för det hela men krigade sig igenom det, för mig var det ett pass som skulle göras fullt ut. Spela ingen roll hur jag kände inför det :)
 
Lördag
Lördag skoj pass på morgonen upp halv 8 iväg på gymmet för att köra tung bänk hihih , cicci och jga var båda pepp var längesedan vi körde tyngre bänk. Vi tog vår tid på oss och värmde upp ordentligt med rörlighet och lätta vikter innan vi började klättra uppåt :) För 2 månader sedan vinglade cicci med stången och denna lördag satte hon 3 reps på 30 kg så stolt över henne :)!
 
Sedan satte jag nästa mitt hela mål för september , mitt hela mål var 5 reps på 40 kg..tyvärr blev de inte hela vägen med 1 reps och den såg banne mig riktigt bra ut:) Stolt och nöjd över de.
Sedan skulle vi prova chins med mitt gummiband ..hmm glömde kan vi säga hahaha. men men
 
Sedan drog vi och åt bruch på favvo stället elverket ..så jäkla gott...de var ju ätardag med :D sedan hem tvär död efter all mat ..inte van vid den sortens mat längre..
sov lite sedan fixade jag mig inför kvällens party då det avr dags att fira frida som fyllt 25 år :) det bjöds på cocktails och härligt sällskap. Jag fick alkoholfria då jag nu inte dricker , fick även te då jag typ fryser konstant :P Ut i natten och in på hotellet , min tanke var ju direkt ..jag går hem då de andra drar ut . Men pigg och glad som jag var stannade jag ute också , bästa valet har inte haft så kul ute på länge tror jag . Massa dans och skratta och lite ögon godis ;)
De andra drog vidare vid 2 men då begav jag mig hemmåt.
 
 
Söndag
Ja sov knappt på hela natten från då ja kom hem , vet inte va de var men men . sedan upp slänga i mig frukost, efter de iväg till farsta och träna . Bicep och tricep som blivit standar pass på söndagar , provad egö dips med gummibandet. Trodde aldrig de skulle gå men tji fick jag . fina djupa var dom till och med:D Så min vecka har varit så sjukt härlig bra träning allt har helt enkelt , 6 pass på gymmet och kroppen har kännts bra.
 Jag kör mina 4 pass i veckan som bas sedan vill jag köra fler är det upp till mig hur jag känner mig i kroppen. Lysnar väldigt noga då jag inte vill skada mig eller så.
 
nä nu tillbaka till verkligheten
 
tjing tjing
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela