misstyndero

Dålig uppdatering

Publicerad 2013-10-23 09:46:37 i Träning, Vardag,

Hej på er , ja uppdateringarna har hamnat efter under en tid nu . Lite pga jag inte helt vet vad ja ska skriva elelr vad ni vill läsa .. Ni måste ju ledsna på allt de jag skriver om träning så småningom eller ?
 
Men i alla fall min mamma bodde hos mig från torsdag till tisdag (igår) annars har det varit full rulle med träningen och bara komma hem och se till allt va bra med mamma. 5 tränings pass förra veckan , dom kändes riktigt bra faktiskt .
Fick med mig en kollega och träna på fredag blev renodlat dips oh magpass, längesedan jag körde genom magen så mycket så det var behövligt. annars flöt dagarna på som vanligt , i söndags vaknade jag upp tidigt iväg till gymmet mötte upp jonas som ja tränar med ibland och som hjälper mig då det behövs. Sedan iväg in till stan mötte Madde som förretsten också fyller år idag så stort grattis :)! Vi gick på lång prommis sedan hamnade vi på djurgårdsbrunn och åt soppa njöt i solen . Massa fina höst bilder:)!
 
Sedan bar det av hem laga mat som alltid på söndagar , sedan tvär dog jag vid 21:30 som alla andra kvällar nu förtiden ... kul tjej nja .men så det är när man vill ligga på topp med träningen:)
 
Och ja de flesta tror jag bara tränar och inte gör något annat så är det inte , visst jag tränar mycket men har ett liv utanför det också . Dock så sker det ofta jag umgås med min vänner på gymmet då det blir trevlig kvalitetstid :)
 
Denna vecka hitills träning , hade migrän i måndags men kände behövde komma och kör det där benpasset så iväg ändå . Energin låg allmänt seg i huvudet , men i slutet av passet var jag sjukt mycket piggare. Rekomenderar inte detta till någon , men börja lära känna min kropp vilken typ av migrän jag har . Om det är att jag har för mycket i huvudet eller om det är migrän sova dags.
 
Igår jobb kilade tidigare från jobbet (jobbat in lite timmar) Sedan tränade jag i 2 timmar bröst och axlar , de flest frågar mig också hur det kan ta sådan tid . Men tänk 7 övningar ca 7 set på varje och i varje set är det 8-12 repitetioner ....ja då tar det lång tid även om man kör på effektivt .
 
Today jobb sedan träning efter de middag :)
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela