misstyndero

Min vecka och utveckling

Publicerad 2013-11-24 13:18:03 i Träning, Vardag,

Varit fullt upp mycket på jobbet och mycket träning :)

Sedan i på fredagen blev de myskväll med darja :) igår träning , fikade med ett  Fadderbarn sedan universitet . Pratade ikapp 4 år var riktigt trevligt, sjukt många roliga minnen verkligen ! 
På kvällen blev de häng hos Paulina sedan ut på hotellet dansa av mig lite innan de bar av hemåt .

Så sammanfattning av denna veckas träning 
3 konditionspass 
5 styrkepass 

Så totalt 8 pass , kan bli ett pass ikväll med :) väntar och se med spänning då min Pt ska tävla om 7 dagar , så sjukt spänd och se hur det kommer gå för han !:) 

Har hjälp funderat på att ev satsa på tävla om 1-2 år , för att få en ny utmaning att jobba mot . 
Grenen jag funderar på är bodyfittness , känns som den skulle passa bra efter min kroppsbyggnad . Får se hur de går träna nästa år ut , vill bygga mig långsamt så formen finner plats .  Men vi får se vad jag kommer fram till :)

Nu ska ja bara mysa på hemma :)

Kram på er

Just ja detta är min 2-3 månaders utveckling på rygg biten :) riktigt nöjd med hur de har gått !











Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela