misstyndero

Utvärdering dagens Pt pass

Publicerad 2013-05-28 17:51:29 i Träning,

Hello
Förmiddagen var de mys med tremänningen juno och lunch :) hon är sån sötis :)

Efter de dags för dagen Pt pass med Robin på hötorget , han är sjukt motiverande och hjälper en att nå sina mål ! :)

Vi jobbar mycket på min knäböj att aktivera alla muskler , just nu lägger vi upp ett 5*5 upplägg lite anpassat efter mig med lite extra övningar :)

Dagens pass kommer kallad B pass

Knäböj ökning från förra veckan 47,5 kg till 52,5 kg denna vecka ( känns som en bra ökning )
Militärpress från kört på 17,5 till 22,5 kg hyffsad ökning
Marklyft ( måste träna grepp, vet inte vilken vikt körde på heller )
Hantellrodd första gången på 4 år typ
Nån maskin ja inte kommer ihåg
Plankan intervaller

Känns som ett bra upplägg sjukt nöjd med framgången i knäböj med tanke en månad sedan kunde jag inte ens köra med stången på axlarna och få till en bra knäböj :P

Nu handla bär sedan hem mat duscha :)
Ps känner redan nu att jag inte kommer kunna gå imorgon :P


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela