misstyndero

Gårdagens tränings pass

Publicerad 2013-06-27 20:36:48 i Träning,

Hej på er
Mina ben vill döda mig , tror jag är på g att bli dunder förkyld också :(

Men i alla fall en rask prommis på 20 min till gymmet sedan strech 15 min

Efter de var de bara köra på

Latsdrag
35 kg 8 st * 1 set
40 kg 5 st *2 set
35 kg 8 st *1 set

Militärpress
15 kg * 8 st * 1set
20 kg *6 st *1 set
25 kg *5 st * 2 set (+2,5 kg från senast )

Tricep med rep drag över huvudet
15 kg *8 st * 4 set ( + 3,5kg från senast )

Handel rodd
14 kg *7 st * 4 set h/v

Sedan avslutade jag med en omgång plankan intervaller
15 SEK ,5 SEK vila * 6 st , ska bara 8 men sår på armbågen gjorde de outhärdligt ... Men nästa gång sitter de !

Strech

Helt okej pass :)
Men som sagt känner mig hängig :/ vet inte om det är heat one am och pm som ökat förbränningen eller om ja e på g bli dålig :(


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela