misstyndero

Då är allt på g igen , träning !!

Publicerad 2013-06-25 20:37:17 i Träning,

Hej på er , dålig uppdatering men dags att skärpa mig och försöka inspirera lite :)
Idag var mitt sista Pt pass med Robin han som varit min super Pt på sats . Idag pushade han mig till jag var nära och spy jag insåg hur mycket jag kan gö :)

Dagens pass
Knäböj med fokus på rätt djup
Bänk press 4 st på 38 kg så glad ! Pyramid bänk upp och ned
Plankan pip intervaller 15 SEk vila 5 SEK * 8 st * 2 set
Chins breda ... Här var jag nästa att spy

Och vi körde kort vila om inte aktiv ..

Haha ligger nu på soffan försöker få mig att må bättre :P imorgon kommer de uppdatering sedan veckan som varit !

Nu fortsätter resan , lets go !


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela