misstyndero

Oh happy day

Publicerad 2013-07-30 21:48:33 i Träning,

Upp klockan 6 frukost och sedan iväg och körde axel tricep pass på stadion ,har känt mig omotiverad men iväg ändå .

Och äntligen kom suget igen när jag väl vad inne och med massa musik , så på militärpressen fast besluten på att ta 25 kg på en okej 5 à .... Helt plötsligt satt den så underbart !! Sjukt nöjd med de , tanke på för 7 månader sedan då jag började på 12 kg så känns de som en bra utveckling nästa mål 30 kg :)
Resten av passet flöt på , inget märk värt .. Men känner jag behöver utveckla det en hel del .

Sedan prommis och fika med kusin Marie , alltid lika härligt att träffa henne och ventilera hon förstår mig väldigt bra . Efter de en tur på stan lunch med en kompis och ännu mer snack

Kom hem la mig och vila på soffan en sväng , sedan tyckte jag att det var dags för dagens kött måltid men nej ... Hade lyckats lägga in steken i frysen igen . Bara jag som kan lyckad med sånt tror jag , så blev fruktsallad med yoghurt och müsli inte de optimala men men .


Nu somna till regnet som faller på rätt bra ute :) tjing på er


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela