misstyndero

torsdag...

Publicerad 2013-01-31 08:46:00 i Vardag,

Det är torsdag och planen var att kliva upp och ta sifg iväg på ett morgonpass... hmm .
Nja det gick la int helt kan vi sammanfatta , blir pass ikväll istället ..bara att inse så länge jag inte ska upp och jobba eller ute och resa så kommer ja inte upp innan 6 :P

Sedan så började jag känna av astman igår kväll som vanligt då ja varit lite små förkyld så kommer den och avslutar det hela , ganska skönt för då vet man förkylningen eller de lilla krassliga är på slut tampen . Men nu tack vare jag bara äter astma medicin då ja e förkyld eller råka äta något ja inte tål, så blir jag så skakig av medicinen första dagarna . Även om ja inte tar full dos för att vänja in kroppen med det hela, men men får gå runt att skak några dagar.

Ja ni passet ikväll blir minimalt med kondition , en lättare uppvärmning få igång kroppen sedan rygg och mage tänkte jag . Så får det blir ett pass imorgon med då ja inte kommer hinna på lördag.

Nä dags att ta tag i jobbet lite igen :)

ha en lovely dag


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela