misstyndero

Tillbaka

Publicerad 2013-02-25 12:58:30 i Vardag,

Inte varit nå bloggande nu när pappa varit hos mig i helgen , var jätte mysigt få umgås med han lite.
Firade min födelsedag välldigt tidigt :P Fyller år 11 april men är ju i thailand då.
Fick en kamera man kan fota i vattnet med och en jätte fin ring från pappa och den sidan av familjen :D Tänk fyller 25 snart ...vart tar tiden vägen .
Annars i söndags efter släppt av pappa var de söndags prommis sedan fixa ryggen hos Rickard på God Fysik , kan starkt rekomendera han . Riktigt duktig och lyckas blir rikitgt bra varje gång ..idag är ja dock ltie mör och trött i musklerna jag jobabde med men ingen större smärta vilket är skönt.
Sedan dog ja på soffan och som vanligt vid 22 var jag trötter haha känenr mig lite tant:P
 
I Fredags fick jag även reda på att 2 av mina underbara vänenr förlovat sig , blev så sjukt lycklig jag nästan grät. Dom är så fin tillsammans och kompliterar varandra så bra och verkar alltid ha så kul , så stort grattis :)
 
Fick mitt kostschema för de närmaste 2 månaderna igår kväll , så blir att handla imorgon eller ikväll efter träningen och starta. Denna vecka blir en prov vecka för att se att det funkar :) kommer nog bli ite ändringar men annars såg det inte ut som nå större problem :)
Många undera varför ja ska börja med det och för mig är att få en balans på kosten och se till att jag får i mig tillräckligt då ja tycker det är svårt att få ihop att atningen äta förlite eller förmycket som de lätt blir.
 
Nä dags att jobbe lite kram på er
ring från Edblad <3
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2013-02-25 14:40:31

Vilken fin ring! :)

Svar: tack :) du borde kolla på Edblad smyckerna tror du skulle gilla dom :)
Lina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela