misstyndero

veckan som var och helgen

Publicerad 2013-08-26 12:50:32 i Vardag,

Ja som ni märkeer kommer det bli sammanfattningar varje vecka på vardags grejorna annars är det bara träningen som kommer komma upp:)
Trivs sjukt bra på nya jobbet , mycket små utmaningar nu i början och hålla koll på . Men det känns som jag hamnat helt rätt utan tvekan!
 
Vardagaen börjar falla på plats och träningen ökar samt sömnen :D jippi , ni förstår inte hur underbart det är att äntligen sova en hel natt . Har ju haft lite känningar i nacken och idag känns de lite länden sedan allt bärande förra veckan  samt gårdagens pass , men imrogon blir det tillbaka till naprapaten Johan svahn även som jag kännt sedna lågstadiet . 
Ska blir med skräck blandad förtjusning att gå dit , vet hur underbart de kommer kännas till nästa vecka ..vet dock också hur blå jag kommer vara tills dess hahah men men
 
lite bilder från veckan , annars rullar livet på ...lär börja på kostschema här i september någon gång. Dags att se hur det går denna gång med lite annorlunda uppläg :)
 
tjing
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela