misstyndero

Gårdagens bröst rygg och mag pass

Publicerad 2013-08-26 12:44:11 i Träning,

 
Hej på er, efter att ha vilat sedan i torsdags var det dags för träning igår igen :) Denna gång med cicci , är lite stand in pt till henne...och igår var hon inte glad på mig i slutet av passet haha
 
I alla fall började med bänkpress , helt okej faktiskt satt en hyffsad 5 reps på 35 kg så nästa pass denna vecka är det dags att prova en på 37,5 kg får vi se hur det går sjukt taggad.
Sedan sne bänk efter de och fortsatte sedan över till rygg och latsdrag där det blev PB på 3 reps på 50 kg , dom såg även helt ok ut ...kan dock nämna dom känns idag .
Sedan vidare till hantelrodd vilket var evigheter sedan så körde på stabila 14 kg och 8 reps samt 3 set , nästa pass i veckan blir det behålla vikten öka till 12 reps. Sedan viktökning nästa vecka, även rygg extension blev de som var riktigt tufft :)
Sedan över till mage där jag lyckades för första gången hålla bena raka då jag vek upp dom (kommer bild på cicci) , självklart fick cicci också köra så fast hon aldrig gjort de tidigare men de klarade hon galant !
Sedan över till plankan för dåvar vi båda slut , fast vi fyllt på med en banan mitt i passet. Under plankan fick cicci lite problem med att hon gled hela tiden då hon satt armarna för långt fram , men lite don så fick vi hyffsad kontroll på de.
 
Vi avslutade med lång strech sedan middag lunch på subway , kort och gått ett lyckat pass . Kommer träna cicci nu på luncherna en halvtimme då och då annars blir de regäla pass på helgerna.
 
Idag är det ben dag med chriss , sjukt taggad nu börjar vi lägger på lite vikt och fortsätter att träna på knäböjs djupet :D bara tagga
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela