misstyndero

Söndags Träning

Publicerad 2013-04-29 09:35:49 i Träning, Vardag,

Hello på er
 
Igrå var det dubbla pass och underbar lunch som gällde :)
 
Började morgonen med ett mix pass
Militärpress 17 kg 5 st *4 reps
Bänk 20 kg 8st * 4 reps (kört lättare nu för att föröska få in tekniken)
Dipps -40 kg 10 st * 4 reps
Chins -40 kg 8 st * 3 reps
Tricep med rep över huvudet 12 kg  10 st *3 reps
Benpress 50 kg 10 st * 4 reps
En nya magövning som ja börjat prova ..ska fixa video på den
Bicepcurl med stång 12 kg 10 st *3 reps
 
stretch
 
Benpass
Knäböj med stång 20 kg 8 st* 4 resp (körde den ner mot nudda bänk för att få bort mina hjärnspöken)
Utfall med viktskiva vridning och upp på ett ben 5kg 10 st *3 reps
Varvade med upp hopp på låg box 10 st * 3 reps
Benspark 30 kg 10 st * 3 reps
bencurl 30 kg 10 st *3 reps
Ståden vad press 25 kg 10 st *3 reps
 
Stretch
 
ska egentligen köra ben press på ben passet men då jag ahde gjort de imorsse skippade jag de :)
 
Lunchen med mari var super mysig också
 
Den magövningen
 
god lunch och super matlådor :D
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela