misstyndero

Lovely day

Publicerad 2012-10-27 10:06:03 i

Morgon , idag försökte ja tvinga mig själv kvar i sängen från då jag vaknade halv 7 ... Lyckades ligga kvar till 9 sedan ringde de från eventet jag ska jobba på idag och fråga om ja kunde komma så fort de gick . Ja men ja visst , så i med frukost packa det sista inför kvällen och nu på g :)
Har gjort något ja aldrig annars skulle göra , tagit på mig dun jackan då de är plus grader ... Men med tanke på hur lite kläder jag kommer ha på mig ikväll så var de för det bästa :)

Nä nu tagga för jobb :)
Trevlig lördag

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/597183/images/2012/pic_508b95dee087c3373a8da524.jpg" class="image">


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela