misstyndero

Morgon :)

Publicerad 2012-03-30 08:01:57 i Vardag,

Hej på er

Igår infann sig lugnet i mig igen , tyvärr började de regna på vägen hem efter sminkningen . Så det blev ingen fotografering av det , men jag fann i stället lugnet att ställa mig och baka :)
2 sorters små kakor ett mat bröd och hemma gjord pizza :)

Sedan slöade jag i soffan resten av tiden :) så skönt med lite lugn .
Idag är de jobb 9-17 sedan träning , hem och ta de lugnt sikta på en tidig kväll .

Ja jobbar hela helgen så kul är de med , förmiddag imorgon så 9-14,30 sedan träning :)
Men trevlig fredag :)
Kram på er


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela