misstyndero

Depp

Publicerad 2012-03-31 08:16:42 i Vardag,

Åh vad denna dag känns som jag hade velat sovit igenom .....
Känns som jag är på g att bli förkyld igen också :/

Behöver verkligen paus från Sthlm just nu , för mycket drama och strunt !!? Blir så förvånad över vissa saker , att jag bara inte orkar just nu .
Och att allt är grått idag hjälper mig inte ...
Nä överleva jobbet med ett leende på läpparna sedan hem och begrava mig i soffan .

Sorry för de deppiga men lovar er så fort jag kommit på semester kommer det vara mycket mer roligt här :)

Kram på er

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/597183/images/2012/pic_196255453.jpg" class="image">


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela