misstyndero

28/6

Publicerad 2012-06-28 23:53:22 i Vardag,

hello på er och godkväll:)
Som ni märker fungerar det fortfarande inte att mobil blogga blir så less!! Kom igen fixa de nu!
Funderar på att byta från blogg.se till någon annan om de inte är fixat nästa fredag , inte bara jag som är ireterad över detta. Då alla nu så gott som blogagr då de är ute på vifft och mindre hemmifrån för att då vill man umgås med vänenr eller familjen.

Annars jobb jobb idag , fullbokad och fullfart ...fick mig att längta ännu emr till helgen och ledighet. Så imorgon jobb någon timme på Vasa sedan fixa håret är de tänkt innan de blir jobb på sture . Sedan Bär det av till vasa igen för Aw med hela gänget innan vi drar vidare till Cafe opera och dansar bort veckans problem:)

På lördag är det tvätt och stor städ sedan påå söndag fotografering :D något jag ser fram emot så mycket, Denna gång Linus och Elin ja kommer jobba med , Elin i smink och Linus bakom kameran. Känenr insperationen och lyckan för modell osv är tillbaka :)

Nä men måste verkligen sova

rkam på er

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela