misstyndero

Lyx

Publicerad 2012-04-29 20:30:13 i Vardag,

Lite lyxigt helg avslut blev det idag :)
Lite bad och mys efter jobbet , så välbehövligt :) så imorgon är de 5 dagar kvar på denna arbetsvecka .

Känner mig oväntat pigg kan bero på jag endast haft 1 massage idag på 5 timmar .... Segt ja ! Men behövs då min hand inte mår bra , överansträngd sedan ett felande grepp för mig själv och för mycket belastning på handen .

Men efter en helgs vila ska de bli bra :) bara kämpa de sista dagarna :)
Nu Soff mys


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-05-03 15:27:23

Ser inte helt fel ut! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela