misstyndero

Gammla och nya spår

Publicerad 2011-09-25 20:41:10 i Vardag,

Hej på er , jag smet iväg till johanna över helgen pallade inte vara ensam hemma kände jag :) Men borta bra men hemma bäst , sjukt skönt att komma hem till en städad lägenhet som äntligen mer och mer ser ut som mig om vi ska säga så:) Den blir det jag vill ha de som :)
I helgen har vi gottat oss med vin osv osv ...men bara varit hemma och tagit det absolut lugnt så himmla skönt att bara umgås. Nackdelen allt för mycket skräp så imorgon är det skärpning igen. Som vanligt är det att komma in i sunda matvanor igen , som allt för lätt försvinner under helgen.
Och som jag allt för ofta gör är att sätta upp ett strikt tränings schema osv, men vet att detta inte hjälper mig . Jag tränar och rör på mig för att må bra inte för att gå ner i vikt eller så även om det är en posetiv grej som kommer med de, men det jag ännu mer vet är att jag har en förmåga att ställa allt förhöga krav på mig somm jag vet inte funkar. Som ett exempelt kliva upp 7 gå ut och springa eller gå...de går inte , tro mig har försökt folk har till och med dragit mig ut på de (Tess och maria i hyttan fråga dom ..funkar inte) Men däremot träna på eftermiddagen och kvällen inga problem. Så nya mål i stället för tvång och måsten , Så nu ska jag träna efter eller innan jobbet beroende på hur jag jobbar.
Ibland jobbar jag förmiddag och ibland eftermiddag så anpassa mig efter de för att få en lösning på det hela , samtidigt inse de dagar jag har 7 massage att jag kanske inte behöver gå och träna efter de utan det är också träning för kroppen. Så att lära sig av mina egna misstag ja kanske dags att göra det för en gångs skull, vill träna lika mycket som då jag pluggade men det är stor skillnad gemfört hur mina dagar är nu :) SÅ bara att inse de inte går som de är nu, jag accepterar det.

Annars går veckan ut på äta mindre laktos då jag tror jag blivit känslig för de, prova och se hur de går i alla fall. Ladda inför min casting på torsdag , jobba så klart, ladda inför inflyttningsfest på fredag och personalfest på lördag och avsluta veckan med en middag på söndag hos kära släktingar :)
Lovar att berätta vad de är för casting då jag vet hur de gått med allt osv, nä nu är det dags att göra klart mitt cypern album om de så ska ta hela natten.
Imorgon intervju för en till tjänst på sture hihi, sedan klippning :) På kvällen blir de bara lugnt , lång dag på jobben på tisdag :)

kram på er
James Morrison – Person I Should Have Been  Lovely so lovely


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela