misstyndero

Trängsel

Publicerad 2011-10-31 17:09:27 i Vardag,

Hej på er :) nu rör jag mig hemmåt för att planera och fixa de sista inför morgon dagens fotografering :) gick bra på jobbet men är trött nu , fika med min vänner var jätte trevligt :) kikade runt i lite butiker sedan , kikade på bik bok sko kollektion som kom ut idag . Dom hade ett par rödaktiga som var riktigt snygga :) antingen kommer jag somna jätte sent ikväll eller då jag kommer hem känns de som :P
Skriver nog Inge mer här ikväll , men kommer uppdatera från fotograferingen imorgon som kommer bli grym :D ( hoppas på de i alla fall ) hoppas ni haft en toppen dag och har en bra kväll kram på er


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela