misstyndero

30/11

Publicerad 2011-11-30 11:34:30 i Vardag,

Hej på er :) tänka sig imorgon är de 1 december och det ser ut att bli den 1 december utan snö för mig ..,
Därför har jag heller inte fått någon jul känsla helt än heller .
Idag skiner solen och det är +8 grader ut ... Ja förra året hade jag -25 denna dag :P haha lite skillnad kan vi säga . Igår strejkade min dator ett tag samt min mobil då jag lyckades uppdatera dem i programvaran igen ... Hjälp var irriterad jag var ett tag .

Men allt löste sig så gott som , bara musiken som jag äntligen sorterat som försvann .
La mig dock ganska ledd och irriterad men de var över en helt annan sak , så idag åker jag till jobbet tidigare för att träna så jag kan vara glad resten av dagen :) jobbar sent idag så de blir en lugn kväll, tänkte även träna imorgon . Så less på massa saker och bästa sättet är att träna då för mig , sedan är jag jätte nervös inför söndag då jag ska åka och prov rida hästen. Det var några årsedan jag red men de säger de är som att när man väl lärt sig cykla eller köra bil det sitter i ryggmärgen , det lär ni få veta då :)

Nä dags för skicka iväg lite jobb mail :)

Kram på er


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela