misstyndero

Mys pys :)

Publicerad 2011-03-31 20:51:49 i Vardag,

Hej på er , hemma efter jobbet som har gått bra :) Blev en springtur efter jobbet 15 min på 9 km/h  är nöjd med de jag har inte sprungit så fort och orkat den tiden på länge känns skönt att komma in i andra andningen :) Längtar tills jag blir ledig på onsdag då är jag ledig och ska ut i backen om vädreet inte är snöstorm eller regn :)
Var på sjukt dåligt humör efter jobbet idag , dels de drömmar jag hade i natt som varkligen gnagt på mig hela dagen :S
Vet inte hur jag ska tolka dom helt ....

nu ska ja mysa ner med en kopp te :)

kram på er


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela