misstyndero

Uppdatering Midsommar :)

Publicerad 2011-06-27 18:17:08 i Vardag,

Hej igen , ja vilken underbar midsommar :D
Började med att jag åker buss från slussen där det var så sjukligt mycket folk kunde tro att hela stockholm vällfärdade ut därifrån :P Ut mot värmdö bar det av ,vilken härlig dag trotts de lite muliga vädret men det sänkte inte vårat humör :) Tror dock att jag slog ett rosé rekord :S huaa hade nog ett gals i handen från 14-24 (gör inte detta ni som är yngre) Huaa , men men massa bad sjuktligt god mat :) Massa skratt härliga stunder på bryggan och massa härliga personer :) En jätte toppen dag , blev väckt av jätte katten dag efter så jag begav mig ut i skärgården på liten båt luff. Regnet kom men jag mådde gått och bara njöt då lördags kvällen spenderades med massa kort spel och film samt pilkastning ...något jag inte är så bra på helt haha
God middag och härligt sällskap även denna kväll , på söndagen bar det av hem in till stan igen där det blev en lugn kväll :)

Ja det är lite kort sammanfattat här kommer bilder som beskriver det hela lite bättre ;P








Och hela mig för kvällen


ni får bilder sedan båt luffen imorgon :D

nu ska jag slå på en film kram på er


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-06-27 18:58:30

ser jättehärligt ut! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela