misstyndero

trötter och seg

Publicerad 2011-06-30 23:11:31 i Vardag,

Hej på er , går kvällen var kanon mysig vi hängde först i en park på söder bara mådde gott sedan hem till johanna började se film men vi båda var för trötta så vi slog av filmen då det avr 20 min kvar och sov i stället :) Idag har jag jobbat 10-20 helt slut i kroppen , druckit lite för lite vatten så är nog därför... tog en sväng till strandbryggan och sa hej till dom som var där på AW , fick en öl men min kropp sa ifrån så åkte hem efter 20 min. Nu hemma ska dö i sängern ska se en film bara för att vara ner , imorgon jobb på sturebadet ska försöka ha ork till att springa sedan hemma kväll :)  jag lever i alla fall , ser tyvär ut som det blir mycket regn nästa vecka då blir det tyvär inte så myket jobb men men de får lösa sig :)
nä natti natti kram på er



Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-19 00:30:40

Jag tycker att du har en skitfin sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela