misstyndero

28/6

Publicerad 2011-06-28 23:21:47 i Vardag,

Hej på er :) ja min dag började vid 8 imorsse sedan fortsatt i ett rasande tempo med lite små krokiga väger kan vi säga men allt löste sig :) Nu på kvällen har jag varit och spelat biljard haft kanon kul fast jag förlorade väldigt stort haha men men sånt man får ta
Imorgon blir det jobb 9-20 sedan myskväll hos johanna :D sover nog över där så slipper ja krångla mig hem mycket lättare:) (johanna barndoms kompis)Här kommer bilderna jag lovat er :) ledsen om de inte är topp bloggningen denna vecka men är lite av en jobb vecka så ni får stå ut :)

kram på er


natti natti blir troligen inget skrivet imorgon men skriver på torsdag igen kram

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela