misstyndero

Morning :P

Publicerad 2011-07-29 11:35:21 i Vardag,

HEj och godmorgon :P ja jag tog en sovmorgon som var välbehövd kan ja säga huaa, sovit osm en stock då jag väl kunde somna tog nog någon timme eller så. Vaknade upp till en ny dag och nytt hår :P trivs helt klart i det har ju haft kort förut men det var ett tag sedan , nu ska jag slänga mig ut och gå passar på att träna då jag är ledig är för trött efter jobbet annars. Idag är det träning som sagt på schemat och sedan after work med jobb gänget och en liten utgång :) ska bli kul , tänkte ni ska få lite bilder sedan tjejorna var här i sthlm sedan med..cicci jag snot dom från dig om det är ok ? mina var allt för dåliga :P
nä dags att ta mig ut annars blir ja kvar inne :)

kram på er


perfekta takten till powerwalk för mig :P

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: cicci- make up

Publicerad 2011-07-29 13:57:18

sno på du :) jag tänkte försöka sätta mig och kolla lite på bilderna jag har på datorn i helgen, då kan du få några fler :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-07-29 16:19:30

så grym låt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela