misstyndero

Dagar som denna...

Publicerad 2011-07-31 20:25:06 i Vardag,

Hej på er dagar som denna kan jag leva tusen till :) Haft en sådan härlig dag njutit totalt av min lediga dag :D
Igår jobba så länge ja orka inte skriva något när ja kom hem var tvär död , idag har jag varit hudvakt och bara myst i vasaparken :)
Träffat trevliga människor och bara läst en bra bok, kikat på folk som spelat fotboll ja helt underbart helt enkelt :)

Utgången i Fredags var den bästa på några ggr :) mycket tok och skoj haha , nu ska jag bara slå på en film och mysa :) här kommer det lite bilder sedan utgången och dagen :)


dagen


kram på er


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela