misstyndero

Tomt

Publicerad 2011-01-31 21:09:01 i Vardag,

Hej på er :)
Nu är det tomt i lägenheten igen bara ja emma och vassi :)
Idag känner ja mig helt trött i huvudet efter inventering på jobbet , sedan efetr veckan även om vi inte gjort så mycket är de alltid lite segt då man inte är van att ha besök :) Men så tacksam och glad att Alex kom och hälsade på:)

Just nu börja ja känna stressen över jobb och lägenhet igen ..Borde inte då det är 3 månader kvar innan ja är klar här men de är ju de där med att släppa taget om de som kommer ...
Och de jag inte helt kan styra själv över än , fast ja försöker haha
Vill bara hitta lägenhet just nu ..jobb känns som de kan lösa sig på ett eller annat vis ...men lägenhet ser mörkare ut . De är ju om man ska köpa en lägenhet men då är det att ta lån och de blir inget litet lån helt kan vi säga ....
ska föröska skingra mina tankar och slappna av och mysa vidare i soffan , imorgon är det sista jobbdagen sedan ledig onsdag torsdag :)

kram på er


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela