misstyndero

The day :)

Publicerad 2011-01-29 11:27:33 i Vardag,

Hej på er nu har jag lite mer tid att skriva om vad som hänt i veckan :)
Måndag
Spa kväll med tjejrona , tyvär feber och migrån som slutade i en tidig hemgång, men ack vad underbara arbetskamrater jag har :P
Tisdag
Alex kom upp , tacos middag på golvet i vardagsrummet med ett litet gäng :) sedan enr på byn för förfest hos Frida och ankan , Frida barndomskompisen min :) Jätte trevligt sedan ut på bygget , bygget avr smockat kunde knappt dansa så det blev en tidig kväll där med :P
Onsdag
Blåst och elände , stannade hemma från backen :P
Gick ut åt middag med Erik och den delen av gänget , Vi gick till Vinbaren så sjuktligt gott och totalt värt pengarna drömmer än om maten :) Sedan bowla "oväntat" nog vann alex som vanligt men jag har bildbevis på att jag ledde i ungefär 10 min :P hih Efter detta lite häng i sportsbar vi spelade lite bord fotboll elelr vad det heter ..något jag itne är bra på i alla fall:P
Sedan gick vi vidare till contry club..skulle vara underklädsshow från björnborg , de vi blev mest impade över var nog den ena killens bröst och armmuskler hjälp...Sedan såg ja ett par troser jag faktiskt ville ha :P
Torsdag
Ut i backen ...kallt blåst och stenhårt..hmm hem från backen .
Pankakor och sylt gotti , sedan bara häng ..på kvällen drog ja och emma ut medans kilalrna stannade hemma ioch hittade på hyss.
Ja de var då ja hitatde mitt täcke och kudde i tacket :P
Fredag
Jobb och sedan bad och bastu , på kvällen häng i soffan och tv och lite sällskapspel :)

idag
Jobb snart ska bara få upp alex så vi kan äta frukost eller lunch mer sättare sagt :P Ikväll ingen aning om vad som händer :P

Så nu har ni lite mer koll vad som hänt , den 16-18 feb sticker ja till sthlm och ska på arbetsintervju :D Håller tumamrna då för banne mig ska ja ha de jobbet :P
Dags att väcka alex han har sovit föe länge nu :P

kram på er

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: jeanette

Publicerad 2011-01-29 12:00:55

Vad är det för arbetsintervju? :)

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-01-30 17:27:04

Hej! Vad menar du med htm-filer??? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela