misstyndero

Året 2011

Publicerad 2011-12-31 19:03:41 i Vardag,

Hej på er , var alldeles för trött att skriva imorse men sista dagen på året har gått smärt fritt :) jobbat 9-16.30 nu hemma stor städat hela lägenheten så de ska känna härligt att komma hem ikväll:) Äter min otrolig tjusiga nyårs midag blodpudding :P Så förra årets nyårs löfte fixat och klart gå ner mina 18 kg som ja gick upp i cyper nu är de borta :D Årets löften
Våga stå på mig mer
Ta hand om mig själv i alla lägen
Leva mer i nuet och inte stressa över framtiden för hur de än är så löser de sig

Så vad har hänt året 2011?
Jobbat säsong i Åre
 Haft några av de bästa skidagarna i mitt liv (än så länge ;) )
 Flyttat till Stockholm :D
Fått ännu mer härliga vänner
 Levt min egen väg mer än va ja trodde jag kunde
 Och så klart fått jobb på Sturebadet :D
 ja de är väll lite av de :)



Så gått nytt år på er
ja ska förbereda mig inför mitt andra jobb ikväll som värdinna på Patricia

så skål


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-01-01 15:57:46

ett härligt år med andra ord! god fortsättning på dig! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela