misstyndero

Underbart glad :)

Publicerad 2011-08-25 22:12:27 i Vardag,

Hej på er , är på så bra humör just nu :) En härlig dag på jobbet som sedan bar av till ikea där jag fick sällskap en kompis :) Som hjälpte med handling på både ikea och på ica sedan snäll nog att skjussa mig till min nya lägenhet pluss skjussa mig till solna , tusen tusen tack :) Guld värt !
Ni får inte se nå bilder på lägenheten än de får ni sedan då det blir för och efter bilder :D hihi är bara så glad kommer trivas som i vattnet i lägenheten känner de redan nu :)
Nu ska ja packa ihop lite så allt är klart till nästa vecka , åker till till sundsvall på lördag natt där tills tisdag ..jobba några dagar sedan kommer pappa och jane ner med alla mina saker till lägenheten :)  Känner juts nu att jag är så värd detta , ja det är jag .
Nä nu film sedan sova imorgon blev det jobb på sture ..ska föröska ta mig ut på en prommis innan om inte annat tvätta lite :P

kram på er

bjuder på en härlig bild från cypern för så här känner jag mig just nu




Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela