misstyndero

the days

Publicerad 2011-08-26 21:37:41 i Vardag,

hej på er :) ja mina dagar flyter bort nu , idag har jag varit inne och jobbat på sture en sväng :) Annars köpt ett duschdraperi  alltid kul :P Imorgon bär det av till sundsvall så det blir nog inte nå bloggande för än på onsdag kväll , tror ni överlever nu har jag äntligen fått in bilderna sedan fashion week :) Så detta kommer komma till veckan lovar jag :) hihi
Imorgon är det bara 1 vecka innan jag flyttar in i lägenheten längtar till döds det kommer bli så bra , är lite tråkig nu förtiden känenr jag men min kropp behöver vila så mitt sinne med . Så ikväll så fick ja tacka nej till glamour middagen som vi tjejor skulle ha , men hoppas det har super kul ute :) Nu ska jag krypa ner i sängen med filmen  The Eagel .

kram på er

bjuder på denna bild från någon helg sedan


måste säga älskar mitt korta hår :D


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2011-08-26 22:18:42

Sååå fin i din nya frisyr!

Puss o Kram Tess

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-08-28 15:21:33

alltid lika fin! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela