misstyndero

lite tid

Publicerad 2011-08-24 21:30:34 i Vardag,

Hej på er , vissa dagar har man all tid i världen andra inte . Igår blev allt bara för sent för att skriva plus att jag var helt slut , idag har jag varit hos tadis fixat en tad. Inte de roligaste man kan göra med som tur har jag underbara tändläkare jag går till så jag behöver aldrig oroa mig så gott som :P Sedna jobb på park cafe i vasaparken där det var lite lugnt ingen jätte rusning helt , nu hemma med en kopp te förösker lugna mina tankar då jag än kan stressa upp mig.
Men nu fokuserar jag på flytten  på lördag efetr jobbet bär det av hem till Sundsvall för packning av diverse daker och träffa familjen.  Sedan nästa lördag är det flytt :) Något jag ser fram emot hemskt mycket , ska nog ta en tur till lägenheten redan nu på fredag för att inspektera och mäta lite :)
 Nä nu en kopp te sedan dags att sova imorgon jobb för fulla muggar igen :)


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela