misstyndero

Poem

Publicerad 2011-04-28 22:10:04 i Vardag,

Liten dikt ur mitt arkiv , det var ju ett tag sedan ni fick läsa någon :)

***************************************
Vill bara springa från allt

Fast allt är guld och gröna skogar, känns det som jag bara vill falla

Och jag väntar åter igen på något som ska rasera min värld

Är det så detta ska vara att alltid vänta sig något hemskt då något är bra

Tron i att bara för att lyckligheten finns, så är det något som ska gå fel

Är det ens värt att vara lycklig då, då man bara förväntar sig det värsta

Då du själv låtit dig glömma varför du tar den biten för att vara lycklig
**********************************************


(bild google)


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-04-29 16:48:03

fin!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela