misstyndero

Ny dag & nya tag

Publicerad 2011-04-29 09:42:57 i Vardag,

Godmorgon på er :) idag började jag dagen med en Prommis vid 8 ca 40 min och nu sitter jag och äter en ordentlig frukost :)
Liten skål med vaniljyogurth och hallon
2 kokta ägg
till de onyttiga med frukosten 2 mjuka vita mackor jaja
1 glas appelsinjos
och en stor kopp grönt te :)

Stor frukost i alla fall får inte bli som igår så nya tag idag :) En sak som alltid gör mig så glad på morgonen är när jag kommer in ivårat badrum och ser dusch draperiet kanske lite barnsligt men det är så härligt :)

hihi

Nä vet inte varför ja vaknade så tidigt idag kan bero på att jag gick och la mig runt 23 igår och de brukar ju inte hända ofta :P börjar jobba 10.30 idag så fram tills dess ska ja dricka te och mysa på hoppas ni får en bra dag kram på er


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela