misstyndero

30/10

Publicerad 2010-10-30 18:34:11 i Vardag,

Hej på er , ja 9 dagar kvar och idag sak vi vrida klockan tillbaka 1 timme....
Jag har fått nya husdjur ..lika med råttor och möss weii..not möss klarar ja av men råttor....
En av dem har till och med lyckats dra sig loss från klister plattan där de ska fastna men nej nje bara hår tussar och tugg märken kvar. Jajaj så är de , ni kan inte förstå min lägntan hem nu ...
Hem till riktig mat och ett gämt blodsocker , ja jag vet att ja kan vara lite kräsen på mat men ja pallar inte maten hära nere blää. Nä nu ska ja inte klgaa ett helt inlägg ledsen om de varit mycket sådant men lovar förbättring då jag åter är i sverige... tiden här nere har vi pratat mycket om vänner som uppskattar vad man gör och att man finns där hela tiden . Och de vänner som tar en förgivet och inte helt vet vad de missar , eller ens bryr sig om vad de  mister då man är borta. Eller dom som uppskattar allt du gör för dom men inte bryr sig om att visa de ..Som sagt en värld av balans :)

Sitter nu på balkongen kikar ut över nissi avenue som bröjar bli lite dött när afärer stänger och större delen av folket är 60+ :P
Sitter och skriver med Min underbara vän Alex på msn med , han kan nog alltid få mig att skratta :P

nu ska ja fortsätta snacka med hen men ha en trevlig kväll allihopa kram

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela