misstyndero

10 dagar kvar

Publicerad 2010-10-29 16:32:00 i Vardag,

Hej på er idag är det bara 10 dagar kvar :)
Idag längtar ja efter min familj vädligt mycket även mina underbara vänner där hemma:) Men tiden går fort nu , men ibalnd känns den ändå som den står stilla. SKa bli skönt med semester när ja kommer hem , vila upp mig och ladda upp för åre sedan också bara ha lite kul med vänner :)
Ikväll blir det filmmys och sedan sova öppnar imorgon så, kommer nog inte skriva emr idag då mitt internet har krånglat så mycket hemma :)
Men hopaps ni har en bra kväll kram på er

bjuder på en gammal bild ja bara älskar


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-10-29 18:26:23

Hihi, dom är faktiskt väldigt bra i år!! Glömde svara på ditt inlägg förut, det är klart jag kan hjälpa dig med uppsatsen om du vill, säg bara till. Kram

Postat av: annette

Publicerad 2010-10-29 20:24:37

me luv u . and miss u tooo:) ringer på måndag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela