misstyndero

Något du älskar

Publicerad 2010-11-30 12:26:12 i Vardag,

Har du någon gång varit tvungen att ge upp något du älskar för något annat som du också älskar väldigt mycket?
För mig är detta Ridningen som jag gav upp för min kärlek till spa och vilja arbeta inom det. Men jag ahr gett mig ann på att jag ska börja med det igen när mitt liv är lite mer stabilt , med jobb osv . Men detta är några av mina älsklingshästar sedan tiden jag red (har ridit i 9 år)

Bims min stora kärlek på stallet



Nicki min sköthäst som jag hade

 

och Benssons som var på stallet ett tag , en speciell herre :)



Saknar detta av hela mitt hjärta och hoppas verkligen jag kan börja igen :)

nu ska ja åka kram på er


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: simone

Publicerad 2010-11-30 12:33:34

vilka sötnosar :D

Postat av: Maria

Publicerad 2010-11-30 13:53:04

Tack min fina. Du bevisar verkligen vad som är en riktig vän, det betyder massor, hoppas du vet det. Massor med kramar

Postat av: GUESS WHO?!

Publicerad 2010-11-30 14:03:55

- vilka fina hästar!

Postat av: liindblaads

Publicerad 2010-11-30 17:58:04

Anmäl dig till dagens lucka, varje dag från och med i morgon kommer jag att öppna en lucka, bakom luckan finns en Kille eller tjej som driver en blogg.

och nu har du chansen att anmäla dig till morgondagens lucka !

//liindblaads

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-30 22:03:48

Postat av: veronica

Publicerad 2010-11-30 22:43:38

Vilken fin blogg du har :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Följ min resa mot Bodyfitness Scenen år 2015 , det kommer bli en jälka resa .Träning, mat , konserter och allt annat som kan snurra i livet .

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela